Serialul a fost filmat în Ciudad de Mexico, la sfârșitul lunii august, și relatează evenimente „apocaliptice”.
Potrivit aceleiași surse, seria include povestea unei relații, dar nu are o legătură directă cu specificul aplicației Tinder.
Deocamdată nu este clar când va apărea acest serial sau cum va fi promovat de Match Group Inc.
Producția de seriale face parte dintr-o strategie mai amplă, care va fi dezvăluită în viitorul apropiat, a relatat o sursă implicată în proiect pentru Reuters.
Proiectul nu este o surpriză, din moment ce Tinder este deținut de Match Group Inc, ce aparține în mare parte companiei americane InterActiveCorp (IAC).
Furnizarea de conținuturi originale este o strategie a cărei popularitate a crescut în rândul companiilor de media americane și a reușit să atragă milioane de utilizatori. Strategia ar putea contribui la creșterea numărul de clienți ai companiei Match Group Inc.
Tinder a lansat, anul trecut, în octombrie, un site intitulat „Swipe Life”, dedicat publicării materialelor despre relații și întâlniri amoroase.
Aplicația de smartphone Tinder, deși funcționează pe un principiu simplu, a revoluționat domeniul întâlnirilor online. Utilizatorilor li se arată fotografii ale unor posibili pretendenți care se află în zonă în momentul respectiv și pot da „swipe” (lovitură) în dreapta – corespondent lui „îmi place” – și în stânga – pentru „nu îmi place”.
Dacă și cel pentru care utilizatorul a dat „swipe” în dreapta a făcut același lucru, aceasta duce la o potrivire, urmată de sugestia de a trimite un mesaj sau de a „continua să joace”.